Jedną z najbardziej irytujących i trudnych sytuacji w miejscu pracy jest sytuacja, w której współpracownik lub nawet członek kierownictwa przypisuje sobie zasługi za Twoją pracę lub pomysł, który wymyśliłeś.
Możesz być niezwykle dumny ze swojego pomysłu, chętnie dzielić się nim z zespołem przy owalnym stole w sali konferencyjnej, a potem nagle okazuje się, że to już nie jest Twój pomysł, a ktoś inny paraduje wokół i przypisuje sobie Twoje zasługi.
Irytujące, prawda?
Jeśli przytrafia Ci się taka sytuacja, ważne jest, abyś zachował spokój i pamiętał o metodach rozwiązywania konfliktów. Obejrzyj ten film, aby dowiedzieć się, jak radzić sobie w takich sytuacjach.
Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać w tej sytuacji, jest powstrzymywanie gniewu. Jeśli pozwolisz, aby złość się w Tobie zagotowała, pokażesz się w zupełnie złym świetle i nie będzie to dla Ciebie korzystne. Jeśli musisz dać upust swojej złości, zrób to cicho i ostrożnie, gdzieś na osobności, być może ukryty za jedną z biurowych ścianek działowych!
Czy kiedykolwiek miałeś do czynienia z tego typu sytuacją?