Coraz więcej firm decyduje się na utworzenie sali wideokonferencyjnej lub wykorzystanie skórzanych foteli w zwykłej sali konferencyjnej, z której można dzwonić do klientów na całym świecie. Jest to nowy, międzynarodowy sposób prowadzenia działalności gospodarczej, który oznacza, że rozwój i dodatkowe zyski przychodzą o wiele łatwiej!
Problem w tym, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że etykieta wideokonferencyjna jest bardzo ważna. Jeśli popełnisz któryś z tych największych błędów, prawdopodobnie zniechęcisz potencjalnego nowego klienta, a tym samym stracisz na interesach.
Aby pomóc Ci uniknąć największych pułapek, zapoznaj się z poniższym filmem, który przedstawia najważniejsze zasady etykiety wideokonferencji - DO i DONT.
Tak naprawdę chodzi o to, by traktować wideokonferencję tak samo, jak zwykłe spotkanie w sali konferencyjnej, ale należy pamiętać o kilku dodatkowych rozwiązaniach technologicznych. Dobrym pomysłem jest stół do sali konferencyjnej z systemem zarządzania kablami, który uporządkuje przestrzeń i sprawi, że w trakcie konferencji nic się nie rozładuje, a przy tym będzie wyglądał o wiele bardziej profesjonalnie niż przypadkowe biurka upchnięte obok siebie!
Pamiętaj, że wideokonferencja jest dokładnie tym samym, co konferencja "w cztery oczy". Traktuj ją tak samo, a na pewno nie popełnisz błędu.
Czy masz jeszcze jakieś inne uwagi do dodania?